چهارشنبه، 24 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000924002
سیروس بزمی
پیام تبریک گروه جنبش عَلَم در شهرستان بهمئی به فرماندار جدید این شهرستان + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در پی انتصاب فرماندار جدید شهرستان بهمئی، گروه جنبش عَلَم در شهرستان بهمئی پیام تبریکی فرستادند که متن آن به شرح ذیل است:  

بسمه تعالی 

ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُوالْفَضْلِ الْعَظِيمِ

 

     سلام علیکم  

 جناب آقای علی محمدی

 

  به شکرانه توفیق،انتخاب حضرتعالی به سمت فرمانداری شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده وتوفیقات روزافزون را در این امرمهم از خداوند منان خواستاریم.

 

🔆 مولی امیرالمومنین‌ درنامه ۵ نهج البلاغه خطاب به کارگزارخود می فرماید ؛

《 إنَّ عملَکَ لَیسَ لَکَ بِطُعمَه ولَکِنَّه فِی عُنُقِکَ اَمَانَه 》

"مسئولیت درنظام اسلامی امانت وباری‌است بردوش‌انسان‌ که‌ آن‌را بخاطرهدف‌ ونیَّتی تَحمُّل می کند ."

امانتی‌است‌ازطرف‌ خدا، مردم و حاکمان ؛ مسئولیت،نعمت‌ وفرصتی است درجهت خدمت به مردم،در این مسئولیت کوتاهی نفرمایید و باعزم جدی برای رفاه حال مردم وتلاش برای شایسته سالاری قدم بردارید .

همانگونه که مستحضر هستید،

گروه مطالبه گری جُنبش عَلَم

 به توفیق الهی در جهت تحقق ارزشها و آرمانهای راستین انقلاب اسلامی بر خود وظیفه و تکلیف میداند که برای هدایتگری افکارعمومی و روشنگری و شفافیت در موضع مطالبه گری حقوق مردم وارد شود ودرمسائل کشوروانقلاب تضعیف راخیانت ،توجیه راحماقت و تکمیل رارسالت و وظیفه همگانی هرانسانی می داند.

بر این باوریم که اگرمسئولین دولت عزم واراده خدمت داشته باشند شایسته تقدیر هستندماهم ازآن ها تقدیر می کنیم و اگر مسئولی رسالت خود را انجام ندهدباید مورد مطالبه گری جدی قراربگیرد .

 

  "فرمانداران ، خط مقدم وِفاق و همگرایی میان مردم و مسئولان هستند .همه فرمانداران بایدنسبت به مسائل شهرخودآگاه باشند و شهرراباتوجه به برنامه های مدون و چشم اندازی بلند مدت و اسناد بالادستی تاپایان دوران مسئولیت به اهداف توسعه ای سوق دهند.

 

جناب آقای محمدی‌ همانگونه که شما خود جوان هستید انتظار داریم درماه های پیش رو "نشست بانخبگان ،جوانان و پیشکسوتان دغدغه مند" رامدنظر قرار بدهید ودر انتصابات نهادها،"نگاه شایسته سالاری و طی روندصحیح وقانونی" را مدنظر قراربدهید .

 

 انتظار داریم ازتوانمندی وظرفیت خود درجهت رفع محرومیت های شهرستان بهمئی استفاده کرده وازجلسات ومشاوره های علمی تجربی جوانان وپیشکسوتان وظرفیتهااستقبال واستفاده کرده ودراولویت کاری قرارداده ودیدار های مردمی را در برنامه ودستورکارقراربدهید ،مردم ناکارآمدی وبی عدالتی بسیار دیده اند،انتظار و توقع تغییروتحول دارند انتطار حرکت های عام المنفعه، ماندگاروپایداردارند.

 

راه برون‌رفت شهرستان بهمئی از این وضعیت یک مدیریت انقلابی،تحول گرا و بابرنامه است، توجه به فرهنگ و اقتصاد وبرخوردداری های اجتماعی از اولویت های این شهر است .

 

از درگاه خداوند متعال موفقیت جناب عالی در این سنگر خدمت را با ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه ) و روح باعظمت شهدا خواهانیم .

 

پیش از این از زحمات وفعالیت های آقای حکمت الله سنایی فرماندار سابق تقدیر وتشکر می کنیم ،آرزوی طول عمر باعزت ان شاالله 

 

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته 

       گروه جُنبش عَلَم

         ۲۴ / ۹ / ۱۴۰۰

نظر جدید
پربازدیدها