سه شنبه، 24 اسفند 1400 00:00 کد مقاله : 14001224001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش هایی که در این چند وقت اخیر صورت گرفت مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم شهرستان رامهرمز نیز اخذ شد.
حاج ابراهیم متینیان: پیگیر اخذ مجوز احداث سومین شرکت فولادی شهرستان رامهرمز/ مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم اخذ شد

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز 2 شرکت فولادی اخذ شدند و البته کلنگ آنها نیز به زمین خورد و در حال احداث هستند.

 

وی افزود: ضمنا در تلاش هستم تا مجوز سومین شرکت فولادی شهرستان را نیز اخذ نمایم؛ بنابراین مقرر گردید فاز نخست 2 شرکت فولادی شهرستان رامهرمز 18 ماهه به بهره برداری برسند؛ ناگفته نماند که پس از بهره برداری این کارخانه ها چند صد نفر مشغول به کار خواهند شد.

 

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در ماه های اخیر نیز پتروپالایشگاهی را نیز کلنگ زنی کردیم و در حال حاضر 130 نفر مشغول به کار هستند در ضمن مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم نیز اخذ و به دنبال جذب سرمایه گذار هستم و به محض واگذاری کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری هایی برای طرح توسعه نفت و نگه داشت مارون 2 و 5 در شهرستان رامشیر را کلنگ زنی کردیم که این اتفاق نیز با حضور ریاست مجلس جناب آقای قالیباف رقم خورد و بابت این اقدام از او تقدیر و تشکر می کنم همچنین باید اعلام کرد که حدود 420 نفر در این پروژه ها مشغول فعالیت هستند.

 

وی اظهار کرد: برای راه اندازی شرکت های فولادی به پست برق فشار قوی نیاز بود که با تلاش های مداوم مجوز احداث پست برق 400 مگاواتی برای شهرستان های رامهرمز و رامشیر و همچنین شهرک های فولادی اخذ شد تا از لحاظ برقی این شرکت ها کمبودی نداشته باشند.

 

حاج ابراهیم متینیان افزود: 50 درصد اعتبار احداث پست برق را برق منطقه ای استان، 25 درصد را دولت از سفر ریاست جمهوری تامین کرد و همچنین 25 درصد دیگر را هم سرمایه گذار عهده دار شده است که مجموع اعتبار آن نیز 1200 میلیارد تومان است.

نظر جدید
پربازدیدها