جمعه، 23 اردیبهشت 1401 00:00 کد مقاله : 14010223001
سیروس بزمی
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست فرماندار شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

علی محمدی فرماندار بهمئی در ابتدای این جلسه گفت: وظیفه خود می دانم از زحمات خبرنگاران عزیز تشکر کنم.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسد

وی گفت: لازم است که همه خبرنگاران در جلسات شورای اداری شهرستان و سایر جلسات حضور داشته باشند.

محمدی در ادامه گفت: اولین اقدام در رسالت خبری انصاف، عدالت و تقوا است. نشر اخبار امیدوار کننده و آرام کردن فضای جامعه و پرهیز از غوغاسازی ضروری است.

فرماندار با بیان اینکه دولت مردمی درصدد عادلانه کردن یارانه هاست، خواستار حمایت اصحاب رسانه و همه مردم شده است.

محمدی در مورد وظیفه ی خبرنگاران گفت: وظیفه و رسالت اصلی رسانه ها بیان حقایق و واقعیت ها به مردم است ؛رسانه ها باید واقع گرا باشند و به مردم امید بدهند؛ رسانه ها در انتقاد از تخلفات باید مراقب باشند که اولاً، امور جزئی و اندک، بزرگ جلوه داده نشود. ثانیاً، موجب آشکار گردیدن گناه و اشاعه مفاسد نشود، در چنین مواردی باید حق و مصلحت رعایت شود، در ضمن نباید در برابر خوبی ها، موفقیت ها و افتخار آفرینی ها بی توجه و بی اعتنا بود.

وی در ادامه افزود: برخی عینک بدبینی بر دیدگان خود زده اند و همواره در جستجوی زشتی ها هستند. اینان را نمی توان از منتقدان دلسوز و ناصحان راستین شمرد. رسانه هایی که حق گویی و واقع گرایی را بر اساس ارزش های معنوی مشی خود قرار داده اند، ضمن اینکه می کوشند آرامش روانی و امنیت اجتماعی جامعه را حفظ کنند، از این گونه درس های آموزنده هم غافل نیستند و با حوادث و رویدادها، شیوه متداول جراید غربی را در پیش نمی گیرند و در درج آنها، هدف های رشد دهنده ای را در نظر می گیرند و همان گونه که مراقبند مردم را ناامید نکنند، به آنان می آموزند که چگونه فشار مصائب و آلام را تحمل کنند و با استقامت و بردباری بر دشواری ها غلبه یابند.

فرماندار شهرستان بهمئی در ادامه در بحث عادلانه کردن یارانه‌ها گفت: مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یعنی تغییر شیوه توزیع یارانه‌ها از سازوکاری ناکارآمد، فسادزا و ناعادلانه به سازوکاری کارآمد، غیررانتی و عادلانه، یعنی حذف رانت واردکنندگان و سوداگران و توزیع یارانه میان آحاد مصرف‌کنندگان اشاره نمود.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسد

آقای محمدی در این نشست به اقدامات دولت در شش ماهه گذشته در شهرستان پرداخت و گفت: متاسفانه عده ای می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند ولی طی این مدت اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته شده است که به پاره ای از آنها اشاره می شود.

در حوزه راه :
محور برم الوان به سرآسیاب به طول ۴ کیلومتر در حال کار است.
محور جاده پهنوک در دست کار و اقدام است،
سه راهی ممبی _ سرآسیاب و ماغر به مناقصه رفته است،
روکش جاده ممبی به مونگیره در دست اقدام است،
برای جاده لیکک به جایزان اعتبار خوبی از طرف شرکت نفت به همت نماینده محترم در دست اقدام است.

در حوزه آب و فاضلاب
بهسازی لوله کشی آب قریب به ۴۰ روستا در سطح شهرستان و تعویض لوله های آب در دستور کار است.
آبرسانی از سد کوثر تا قبل از ورود ما ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که هم اکنون به بالای ۷۵ درصد رسیده است، با این شرایط به حول قوه الهی اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

در حوزه بهداشت و درمان

بیمارستان بهمئی کمبود اعتبار و بودجه ندارد و امیدواریم که ساختمان آن در هفته دولت به بهره برداری برسد. تجهیزات آن خریداری شده است و هم چنین دنبال این هستیم که پزشک متخصص نیز داشته باشیم.
برق
تقویت و ارتقا وضعیت برق شهرستان را دنبال می کنیم و امیدواریم که در فصل تابستان مشکل برقی نداشته باشیم.

جهاد کشاورزی:
در تنظیم بازار ورود کرده ایم و عملکرد آنها در شب عید قابل قبول بوده است.
سد ایلی اباد ممبی آبگیری شده است و مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت شبکه گذاری اختصاص داده شده است. حریم تالاب برم الوان مشخص شد.

در بحث اعتبارات ۱۴۰۱ صد میلیارد تومان با پیگیری نماینده محترم و عنایت استاندار مازاد بر بودجه سنواتی به شهرستان بهمئی تعلق گرفته است که امیدواریم با این بودجه شاهد تحول خوبی در حوزه راه، آب و سایر زیر ساخت های شهرستان بهمئی ایجاد شود.

فرماندار بهمئی در پایان گفت: در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهد شد و از همه ظرفیت ها استفاده می شود، از مدیرانی که الان در راس کارند از آنهایی که سیاست های دولت مردمی را قبول دارند و جهادی پای کار باشند حمایت می شود تا الان فقط ۳ مدیر منصوب شده است.در انتخاب مدیران مشورت می پذیرم ولی تصمیم نهایی را خودم می گیرم.

گفتنی است در این نشست هر یک از خبرنگاران نیز به ارائه مشکلات شهرستان پرداختند.

در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات خبرنگاران شهرستان بهمئی تجلیل به عمل آمد.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسداختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسداختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسداختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسداختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان مازاد از بودجه به شهرستان بهمئی/ در واگذاری مدیریت ها افراد همسو با دولت انتخاب خواهند شد/ امیدواریم ساختمان بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسد

نظر جدید
پربازدیدها