یکشنبه، 14 مهر 1398 00:00 کد مقاله : 13980714002
امین روانان
سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروگاه 750 مگاواتی H کلاس سیکل ترکیبی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن است

سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به وزیر نیرو:
نیروگاه 750 مگاواتی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن


نیروگاه 750 مگاواتی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن

 

رهیافت جنوب ؛سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروگاه 750 مگاواتی H کلاس سیکل ترکیبی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن است.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز گذشته (شنبه 13 مهر ماه 98) نشست بررسی مسائل آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد. در این نشست صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار به موضوع نیروگاه 750 مگاواتی سیکل ترکیبی دهدشت اشاره کرد و گفت: نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی H کلاس سیکل ترکیبی دهدشت، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی در شهرستان کهگیلویه می‌باشد که حجم سرمایه‌گذاری آن ۳۲۵ میلیون یورو می‌باشد و تمامی مجوزات لازم را اخذ و در ارکان اعتباری بانک تائیدیه نهائی را اخذ و توسط وزارت نیرو به عنوان طرح اولویت دار به صندوق توسعه ملی معرفی و صندوق توسعه ملی بانک صنعت و معدن را به عنوان بانک عامل قبول کرده و تمامی مجوزات بانکی در ارکان اعتباری بانک تأیید شده است.
وی افزود: تمامی تضامین توسط سرمایه‌گذار تهیه شده، فقط بایستی بانک صنعت و معدن پرونده این طرح را به صندوق توسعه ملی معرفی کند.


به گزارش رهیافت جنوب ، لازم به ذکر است توربین‌های گازی این پروژه بزرگ در کشور سازنده حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین اعتبار در یک دوره چهار ماه توربین‌ها کامل می‌شوند، در ضمن مجوز ورود ماشین آلات از اتحادیه اروپا اخذ و تحریم‌ها هیچ تأثیر در ورود ماشین آلات به کشور نخواهد داشت.

نظر جدید
پربازدیدها