جمعه، 18 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981118005
سیروس بزمی
بحث و جدل انتخاباتی در بخش دیشموک زیبنده نیست،بلکه نشانه بی تقوایی است/مردم ما به بلوغ سیاسی رسیده اند،بهترین فرد را انتخاب خواهندکرد/با خاطیان و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، حجت الاسلام راوند خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دیشموک در خطبه های سیاسی این هفته با دعوت خود و مردم به رعایت تقوا و انجام واجبات را نشانه بارز تقوای الهی دانست.اختلاف نشانه بی تقوایی است.

وی گفت: داخل بخش ما این همه سر و صدا و درگیری به چه خاطر است؟هر نفر یک رای داردو رای خود را خواهد داد. مردم بعد از 40 سال به بلوغ سیاسی و شعور سیاسی رسیدند‌. کسانی که میخواهند به روستاها بروند و بر صندوقها نظارت کنند مگر برای تخلف و تقلب میروند؟ آنها میخواهند نظارت کنند. ما باید دقت کنیم و از اختلاف و سروصدا و جنگ در این بخش جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام راوند افزود: این اختلاف کار دشمن است و دشمن دنبال بهره برداری و سواستفاده است. انتخابات را در فضای آرام و بدون سروصدا برگزارکنیم. مردم میدانند چه کسانی میتوانند به نفعشان باشند و کار کنند، خودشان کاندیدشان را انتخاب میکنند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: نباید بی تقوایی کنیم و انواع تهمت ها را به کاندیداهای مختلف بزنیم، همه کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان در نظام مقدس اسلامی عبور کرده اند، این همه تهمت درست نیست، نیاز نیست داخل بخش ما این همه سروصدا و جنجالها باشد، درصورت تدوام این بحثها، نهادهای امنیتی ورود پیدا خواهند کرد و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: اختلاف باعث خونریزی های زیادی در طول تاریخ شده است. ادارات و مسئولین میز خدمت راه اندازی کنند و در حاشیه نماز جمعه گزارش ارائه دهند و به مردم خدمت کنند تا مردم بدانند کدام اداره به آنها خدمت میکند.

حجت الاسلام راوند گفت: برخی مسئولین نه تنهادرنمازجمعه شرکت نمیکنندبلکه برخی مواقع بی توجهی هم میکنند. بایدبه ولی نعمتان خدمت کرد.

نظر جدید
پربازدیدها