پنج شنبه، 24 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981124001
سیروس بزمی
خبرخوش عدل هاشمی برای حوزه ورزش/ درآینده نزدیک چمن های مصنوعی به 100تا خواهند رسید

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از لنده، شب گذشته تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان استانی وکشوری شهرستان کهگیلیویه با نماینده فعلی شهرستانهای چهارگانه عدل هاشمی پور دیدار کردند.

عدل هاشمی پور از خدمات مجید پارسایی تقدیر وتشکر کرد وافزود: فرازبام دهدشت نمونه بارزی از پیشرفت ورزش در استان کهگیلویه وبویر احمد و به تبع شهرستان دهدشت است.

وی بیان کرد: در حوزه ورزشی نزدیک به یک میلیارد تومان به ورزشکاران شهرستان های چهارگانه برای ایجاد زیر ساخت های ورزشی و بالا بردن انگیزه جوانان کمک شده است.

سردار هاشمی پور گفت:۴میلیارد تومان چمن وارد این چهارشهرستان شده و از جمله ۲۷ چمن مصنوعی در حال احداث و یابه بهره برداری رسیده است و هر چمن ۵۰۰میلیون تومان است که برنامه ریزی ما رسیدن ان به ۱۰۰چمن خواهد بود.

وی ادامه داد:سالن چندمنظوره در تمامی شهرها احداث شده در دیشموک و سرفاریاب و سراسیاب یوسفی و در لیکک افتتاح و یا در حال تکمیل هستند که اقدامات بیشتری نیز انجام خواهدشد.

کاندید شاخص انتخابات مجلس افزود:تنها راه برون رفت از وضعیت موجود این است که ما مثل بقیه جاها اسپانسر داشته باشیم ومشکلات ورزشی رادولت نمیتواند از همین رو پتروشیمی دهدشت و نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک اسپانسر تیم های ورزشی خواهند شد و دیگر نبایدهییت ها تحت پوشش کمیته امداد باشند.

خبرخوش عدل هاشمی برای حوزه ورزش/ درآینده نزدیک چمن های مصنوعی به 100تا خواهند رسیدخبرخوش عدل هاشمی برای حوزه ورزش/ درآینده نزدیک چمن های مصنوعی به 100تا خواهند رسید

نظر جدید
پربازدیدها