پنج شنبه، 25 اردیبهشت 1399 00:00 کد مقاله : 13990225001
سیروس بزمی
دعوت مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در مراسم عزاداری و احیاء شب بیست و یکم رمضان

به گزارش رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،  حجت الاسلام سید رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای استان از طرف نماینده محترم ولی فقیه ، استاندار محترم ، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین استان ، از برگزاری بسیار خوب مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از مردم ، ائمه جمعه و جماعات ، هیئات امناء مساجد ،  پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی که زحمات متعددی را با توجه به شرایط جدید کرونایی انجام داده اند تشکر و قدردانی کرد.

افتخاری در ادامه همه مردم را دعوت به حضور با شکوه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شب ۲۱ رمضان کرد و گفت :  انشاالله امشب مردم عزیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با شور علوی در این مراسمات حضور پیدا کنند.

سید رضا افتخاری گفت : انشاالله صداوسیمای مرکز استان ، مراسمات احیاء در مساجد و مصلی های مرکز استان و شهرستان ها را به صورت زنده از سیمای استان پخش خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت : همه همکاران استانی و شهرستانی ما در شب های قدر در کنار مردم عزیز خدمتگزاری خواهند کرد و به صورت منظم به مراسمات سرکشی و مشکلات احتمالی را بررسی و رفع خواهند کرد.

نظر جدید
پربازدیدها