دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 00:00 کد مقاله : 14010212001
مهرداد جهان خواه
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک روزمعلم‌راتبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب،فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی ع دیشموک روزمعلم‌راتبریک گفت.سروان پاسدارسجادبهرافرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش دیشموک با ارسالی پیامی روزمعلم را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم ، روز عشق و ایثار و از خود گذشتگی است و فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و دانش و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

بهترین معلمان با قلبشان آموزش می دهند نه با کتاب، تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند .

اینجانب فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پر تلاش و دلسوز بخش دیشموک  تبریک گفته و امیدوارم با همت والای همه فرهنگیان عزیز، استادان و معلمان فرهیخته به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم.

سروان پاسدارسجادبهرا

فدمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی ع دیشموک

نظر جدید