پنج شنبه، 18 اسفند 1401 00:00 کد مقاله : 14011218002
سید یعقوب رضوی
آئین کلنگ زنی پروژه احداث فاز دوم، باند دوم محور مواصلاتی رامشیر به بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد تومان و به طول 10 کیلومتر باحضور حاج ابراهیم متینیان نمایند ...
توسعه بر مدار چهار سال خدمت و وفاداری؛

دوران طلایی محورهای مواصلاتی شهرستان رامشیر

💥توسعه بر مدار چهار سال خدمت و وفاداری؛
دوران طلایی محورهای مواصلاتی شهرستان رامشیر

✍🏻 تنظیم و نگارش خبر: سید یعقوب رضوی

🔰 در راستای توسعه و تحول محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه صورت گرفت.

🔺آئین کلنگ زنی پروژه احداث فاز دوم، باند دوم محور مواصلاتی رامشیر به بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد تومان و به طول 10 کیلومتر باحضور حاج ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، محمد حسین پناهی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، احسانی نیا فرماندار رامشیر و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین خورد.

 

💠 عضو کمیسیون انرژی مجلس در حاشیه آغاز احداث این پروژه، بیان کردند: با پیگیری‌های انجام شده، این محور از اعتبارات ملی سال 1400 کد دار شده، که قطعه اول به‌طول ۱۰ کیلومتر توسط پیمانکار بومی آقای موسی حمید و قطعه دوم هم آقای رزاق شریفی پیمانکار بومی دیگر شهرستان رامشیر برنده این مناقصه شدند. 

 

🌀 وی در ادامه افزود: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه های جاده ای استان خوزستان است که باعث کاهش بار ترافیکی و همچنین تسریع در تردد کامیون‌ها به اداره بندر را در بر می گیرد . 

 

🔘نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه طی چند روز آینده آغاز می‌شود، گفت: پیش بینی می شود در صورت تأمین به موقع اعتبارات، این پروژه طی مدت زمان یک‌سال تکمیل گردد.

 

🟡حاج ابراهیم متینیان در پایان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از مهم‌ترین طرح‌های زیربنایی استان خوزستان است که با تکمیل آن،می تواند تبدیل به جاده ایمن و دیگر نام جاده مرگ برچیده شود.

 

🔰 پی‌نوشت: پروژه‌های ذیل هم‌اکنون در شهرستان رامشیر در حال اجراست👇

♦️عملیات اجرایی احداث فاز اول باند دوم محور رامشیر به ماهشهر به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد تومان بوده ، در حال حاضر این فاز در مرحله اساس و احداث ابنيه فني بوده و تقریباً 5 کیلومتر آن در آینده نزدیک آسفالت و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.


♦️عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور رامشیر به اهواز احداث میدان و آیلند وسط محور حد فاصل سه‌راهی سرانجام (دو طرف پل مشراگه) تا سه‌راهی رامهرمز به طول 4/5 کیلومتر و به مبلغ 47 میلیارد تومان در حال اجرا ست.


♦️عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور رامشیر به اهواز حد فاصل سه راهی رامهرمز (مشراگه) تا روستای چارات به طول 5 کیلومتر به مبلغ 33 میلیارد تومان در حال اجرا ست.

 

نظر جدید
پربازدیدها