چهارشنبه، 09 فروردین 1402 00:00 کد مقاله : 14020109001
سیروس بزمی
افرادی که در فکر تخلف و تخطی از قانون یا سودای تخلف را داشته باشند بدانند که از ذره بین تعزیرات حکومتی مصون نیستند. از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم در صورتی که کارخانه ...
بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، صبح امروز مدیر اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی به همراه مسئول اجرای احکام این اداره، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرس این اداره، مامور اماکن نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و همچنین سردبیر و خبرنگار سایت خبری رهیافت جنوب، از واحدهای صنفی شن و ماسه در این شهرستان در قالب گشت مشترک بازدید کردند.

ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی در حاشیه ی این بازدید گفت: با توجه به پیگیری ها و شکایت‌های مردمی از واحدهای تولیدی شن و ماسه در شهرستان بهمئی به همراه مسئولین بازرسی، اداره صنعت و معدن و اماکن نیروی انتظامی به واحدهای مربوطه مراجعه و از نزدیک اوضاع را رصد کردیم.

بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس

وی گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از افزایش خودسرانه نرخ شن و ماسه در شهرستان بوده که بلافاصله در قالب گشت مشترک به واحد های مربوطه مراجعه و برای متخلفینی که از قانون عدول کردند تشکیل پرونده داده شد و یک واحد صنفی هم به علت عدم رعایت نرخ مصوب و گرانفروشی پلمپ و به نصب پارچه محکوم شد.

عباسی افزود: نرخی که از طرف معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ گردید به تمامی تولیدکنندگان شن و ماسه در سطح شهرستان ابلاغ و موارد و تذکراتی که لازم بود، داده شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی ادامه داد: بر اساس نرخ مصوب و با توجه به اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی چه واحد‌های تولیدی و چه واحد های توزیعی در ماه‌های اولیه سال ۱۴۰۲ نداشتیم و مصوبه هم حاکی از این واقعیت بوده، به تولید کنندگان ابلاغ کردیم و پذیرفتند که با همین نرخ مصوب کار کنند.( هر تن ماسه ۸۹ هزار تومان)

عباسی در پایان در هشدار به متخلفین گفت: افرادی که در فکر تخلف و تخطی از قانون یا سودای تخلف را داشته باشند بدانند که از ذره بین تعزیرات حکومتی مصون نیستند.

صحبت های رئیس اداره تعزیرات حکومتی:

فرزاد دموری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی هم در این بازدید گفت: اخیراً کارخانجات شن و ماسه در سطح شهرستان اقدام به افزایش خودسرانه ی شن و ماسه کردند که این اقدام شکایت های مردمی را به دنبال داشت و ما هم بر حسب وظیفه و در راستای اجرای دستور معاونت محترم ریاست جمهوری با این مضمون که افزایش قیمت کالا و خدمات تا پایان اردیبهشت ممنوع می باشد، امروز در قالب گشت مشترک از واحدهای صنفی شن و ماسه در شهرستان بازدید به عمل آمد و با یک واحد صنفی که اقدام به گرانفروشی کرده، برخورد و تشکیل پرونده داده شد و به تعزیرات حکومتی معرفی گردید.

بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس

وی ادامه داد: سایر واحدهای تولیدی افزایش قیمتی نداشتند و قول دادند تا پایان اردیبهشت با همین نرخ مصوب کار کنند و ما هم روزانه آنها را رصد می‌کنیم.

دموری در پایان گفت: از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم در صورتی که کارخانه ای اقدام به فروش بالاتر از قیمت مصوب کند بلافاصله از طریق سامانه ۱۲۴ و یا به طریق حضوری با ما در میان بگذارند تا بر حسب وظیفه در محل حاضر و با متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

صحبت های رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی:

 

خبرنگار و عکاس: سیروس بزمی

 

بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس

بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی/ پلمپ یک واحد متخلف + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها