یکشنبه، 13 فروردین 1402 00:00 کد مقاله : 14020113001
سیروس بزمی
جزئیات قتل در شهرستان بهمئی از زبان فرمانده انتظامی این شهرستان/ حفظ امنیت و آرامش شهرستان در اولویت است

 

ضارب و قاتل شهروندان در بخش سرآسیاب یوسفی از توابع شهرستان بهمئی دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: فردی که صبح امروز چند شهروند را در بخش سرآسیاب یوسفی از توابع شهرستان بهمئی استان کهگیلویه وبویراحمد،به وسیله چاقو مجروح کرده بود و یک نفر را هم به قتل رساند،  دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن دعوت همه مردم و اقشار  به حفظ امنیت و آرامش شهرستان، و اینکه حفظ امنیت و آرامش شهرستان در اولویت است و در این زمینه نقش بزرگان، ریش سفیدان، متنفذین، دانشگاهیان، فرهیختگان، فرهنگیان و سران طوایف  بسیار مهم هست گفت: نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، مجموعه قوه قضائیه،  انتظامی و نظامی و مسئولان در راستای حفظ امنیت و کاهش آسیب ها تلاش شبانه روزی خواهد کرد و  با متخلفین و نا امن کنندگان اوضاع شهرستان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. 

سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی بهمئی، باشاره به اینکه، ساعت  ۲:۴۵ دقیقه بامداد، صبح امروز یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی ۲  نفر شهروند در بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید جوانی  ۱۷ ساله اهل شهرستان‌ بهمئی از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد به دلایل نامعلومی ۲ نفر شهروند را با چاقو مجروح کرده است که یکی از آنها در دم فوت کرد و مجروح دیگر در بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان استان خوزستان بستری است. 
وی افزود: ماموران نیروی انتظامی در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه کردند که ضارب با سلاح سرد یکی از ماموران را زخمی کرد و ماموران مجبور شدند با شلیک به پای مهاجم  از ادامه درگیری جلوگیری کنند. 

این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش مأموران انتظامی بهمئی در  راس ساعت حادثه و در محل اتفاق  دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و  افراد مصدوم نیز توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه  تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر از جمله رسانه ملی و خبرگزاری صداوسیما پیگیری و دریافت کنند.
وی حفظ آرامش را ضروری ترین خواسته مردم و مسئولان ذکر کرد و گفت : هم اکنون آرامش لازم برقرار است. 

گفتنی است در خصوص این حادثه تاکنون ۳ نفر دستگیر شدند. 

تنظیم کننده خبر: مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صدا و سیما 

نظر جدید
پربازدیدها