سه شنبه، 22 فروردین 1402 00:00 کد مقاله : 14020122003
سید یعقوب رضوی
تلاش های بی وقفه نماینده حوزه انتخابیه/ تأمین 2500 تن قیر به أرزش 250 میلیارد ریال جهت توسعه و تحول عمرانی روستاهای رامهرمز و رامشیر/ یک گام تا تکمیل نهضت آسفالت
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور: پیگیری‌های نماینده رامهرمز و رامشیر در تأمین منابع مالی برای محرومیت زدائی کم نظیر است.

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حاج ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور دیدار و در خصوص نیازمندی‌ها و پروژه‌های عمرانی و روستایی حوزه‌های انتخابیه گفت‌وگو نمود.

 

 🔶در این دیدار که حاج عبدالله خیران‌پور سرپرست فرمانداری رامهرمز نیز حضور داشت؛ نماینده رامهرمز و رامشیر با برشمردن نیازمندی‌های حوزه انتخابیه از توجه خوب رؤسای بنیاد مسکن کشور و خوزستان به روستاهای رامهرمز و رامشیر تقدیر نمود و بیان داشت: با همکاری خوب مجموعه بنیاد مسکن توانستیم در ۲۰۸ روستا خدمات‌رسانی قابل توجهی داشته باشیم.

 

🔹نماینده رامهرمز و رامشیر از رئیس بنیاد مسکن کشور خواست با نگاه ویژه به این شهرستان‌ها، نهضت آسفالت و محرومیت زدائی را استمرار ببخشد. 

 

🔷در پایان رئیس بنیاد مسکن کشور نیز ضمن تشکر از پیگیری های مکرر نماینده رامهرمز و رامشیر، تلاش‌های وی را برای محرومیت زدائی و تأمین منابع مالی طرح های هادی روستایی کم نظیر خواند و دستور داد قیر مورد نیاز طرحهای عمران روستایی رامهرمز و رامشیر به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال تأمین گردد. 

 

🌀شایان ذکر است حاج ابراهیم متینیان در سال ۱۴۰۱ نیز اعتبارات مشابه و قابل توجهی از مجموعه وزارت نفت تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی أخذ نمود تا در کنار اعتبارات دهیاری ها از محل عوارض حق آلایندگی شاهد تبدیل شدن روستاها به کارگاه‌های عمرانی باشیم.

 

نظر جدید
پربازدیدها