یکشنبه، 27 فروردین 1402 00:00 کد مقاله : 14020127001
سیروس بزمی
دیدار مدیر اداره صمت شهرستان بهمئی با مدیر اداره صمت بهبهان جهت رفع مشکلات سیمان شهرستان + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی به همراه مسئولین اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه و دو نفر از متصدیان فروش سیمان، جهت رفع مشکلات بوجود آمده در امر خرید سیمان و همچنین تأخیر در تحویل سیمان خریداری شده از کارخانه سیمان بهبهان، با مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهبهان دیدار کرد. 

فرزاد دموری ضمن تشکر و قدردانی از مدیر اداره صمت بهبهان به جهت همکاری و پیگیری های قبلی در این زمینه گفت: اخیراً با مراجعه حضوری اکثر متصدیان صنف سیمان فروشان مبنی بر اینکه کارخانه سیمان بهبهان بعد از خرید از بورس متاسفانه در تحویل سیمان تاخیر دارند و این اقدام منجر به خواب سرمایه و همچنین تعطیلی واحد صنفی ما می‌شود و بعضاً به علت تاخیر سیمان که یک کالای استراتژیک و پرمصرف محسوب می‌شود ، اعتراض مردمی را نیز  بدنبال دارد.

وی در همین رابطه گفت: در همین راستا بر حسب وظیفه ذاتی و تعهد خدمتی که داریم لازم دانستم که جهت رفع این مشکل دیداری با شما داشته باشیم تا با هم اندیشی و همکاری بتوانیم راه حلی منطقی  برای رهایی از این مشکل پیدا کنیم.

در ادامه مهدی عابدنژاد رئیس اداره صمت شهرستان بهبهان ضمن عرض خیر مقدم گفت: بازار شهرستان بهمئی به نوعی از بازار  بهبهان تبعیت می‌کند و بنده به عنوان متولی امر بازار از هر کوششی جهت خدمت رسانی به بازاریان و مصرف کنندگان که همان مردم می‌باشند ، دریغ نخواهم نمود و فردا بلافاصله پیرو این جلسه حضورا به کارخانه سیمان خواهم رفت و خواسته شما که همان دغدغه ی متصدیان واحدی فروش سیمان هست تا جایی که امکان دارد به سرانجام رسانیده و تمام تلاشم را خواهم کرد که کارخانه سیمان جهت تحویل سیمان خریداری شده ، همانگونه که با خریداران شهرستان بهبهان در جهت تحویل سیمان عمل می‌کند با خریداران شهرستان بهمئی نیز برخورد نمایند.

در ادامه جلسه موضوع فعالیت قصابان شهرک ورزرد ( شهرک شهید مطهری ) توسط دموری مطرح مطرح شد.

وی در این زمینه به مدیر اداره صمت بهبهان گفت: انتظار می‌رود که  جنابعالی به عنوان رئیس کمیسیون نظارت شهرستان بهبهان و دبیر تنظیم بازار موضوع ساماندهی قصابان شهرک ورزد را در جلسه تنظیم بازار مطرح نمایید و از دستگاههای مرتبط از جمله دامپزشکی ، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه در قالب صورت‌جلسه ای با مضمون ساماندهی واحدهای قصابی شهرک ورزد اقدام نمایید.

عابدنژاد هم در این خصوص قول داد که آنچه در حیطه و وظیفه ی اداره صمت باشد در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

دموری در پایان ضمن تشکر و قدرانی مجدد از مجموعه اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهبهان گفت: امیدواریم که این جلسات و هم اندیشی ها در جهت خدمت به مردم که همان مصرف کنندگان و بازاریان هستند، ادامه داشته باشد.

دیدار مدیر اداره صمت شهرستان بهمئی با مدیر اداره صمت بهبهان جهت رفع مشکلات سیمان شهرستان + جزئیات دیدار مدیر اداره صمت شهرستان بهمئی با مدیر اداره صمت بهبهان جهت رفع مشکلات سیمان شهرستان + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها