شنبه، 16 اردیبهشت 1402 00:00 کد مقاله : 14020216001
سیروس بزمی
مهمترین بحثی که برای سال تحصیلی جدید در پیش خواهیم گرفت توجه به مسئله آموزش است و با توجه به اینکه تقریبا زیر ساخت ها آماده است، با جدیت بیشتر به بحث آموزش ورود خواهیم کر ...
گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در نماز جمعه این هفته شهر لیکک به ایراد سخن پرداخت.

مسعود فرح بخش ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته معلم و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: امیدوارم که همه‌ی ما فرهنگیان و کسانی که در راه اعتلای علم و دانش نقشی دارند بتوانیم کتابها و منابعی که مورد تایید حضرت امام رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری است، را مطالعه کنیم.

گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات

وی در خصوص جایگاه و نقش معلم گفت: خداوند در سوره علق می‌فرماید: بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید و خداوند در آیات بسیاری دیگر خود را معلم می خواند و مهمترین فلسفه خداوند متعال بعد از آفرینش بشر، معلم بودن خداوند است.

فرح بخش افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان دوازدهم اردیبهشت خود به نقش بی‌بدیل معلم در جامعه اشاره کرد، همچنین دولت کریمه حجت‌الاسلام دکتر رئیسی که در تبلیغات انتخاباتی به بحث معیشت معلمان پرداختند، نظام رتبه‌بندی معلمان را پس از ۱۱ سال اجرایی کردند و ما هم از دولت دکتر رئیسی نهایت تشکر و سپاس را داریم.

وی در ادامه به برنامه های انجام شده در هفته ی معلم اشاره کرد که شامل:
دیدار با مادر شهید رام نژاد، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از بازنشستگان و همچنین معلمین نمونه استانی و شهرستانی، برگزاری همایش گرامیداشت روز معلم در تالار ماغر.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در ادامه به عملکرد آموزش و پرورش در زمان تصدی مدیریت این اداره تاکنون اشاره کرد و گفت: بیان عملکرد ما به معنای نفی یا نقد مدیران پیش از ما نیست و همه افرادی که در این اداره در ۴۳ سال گذشته مسئولیت داشتند قطعا تلاش‌های وافری را انجام دادند.

اقدامات انجام شده در حیطه پرورشی:

فرح بخش در مورد اقدامات انجام شده در این حیطه گفت: این روزها حلقه ی گمشده در آموزش و پرورش و پرورش بحث پرورش است و اولین و مهمترین چالشی که با آن روبرو بودیم بحث استفاده از گوشی های همراه بود که در ایام کرونا در دسترس دانش آموزان قرار می گرفت و از زمان ورود ما به آموزش و پرورش ورود گوشی همراه را به مدارس ممنوع کردیم.

وی در ادامه گفت: تجهیز نمازخانه‌های مدارس، برگزاری پرشکوه نماز جماعت در مدارس، استفاده از ظرفیت علما و روحانیون بالاخص امام جمعه محترم شهرستان، جشن تکلیف سراسری دانش آموزان، برگزاری بیش از ۵۰ محفل قرآنی، برگزاری اعیاد، جشن ها و مناسبت های ملی و مذهبی که پرشکوه ترین نمود و تبلور حضور فرهنگیان و دانش آموزان، در مراسم ۲۲ بهمن امسال بود که در حیطه ی پرورشی انجام گرفت‌.

وی در ادامه گفت: در بحث اختشاشاتی که در کشور به وجود آمد و باعث تحریک تعدادی از دانش آموزان در سراسر کشور شد، حتی یک گزارش از دانش آموزان شهرستان بهمئی مشاهده نشد.

گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات

اقدامات انجام شده در حیطه آموزش:

فرح بخش در ادامه گریزی به اقدامات انجام شده در بحث آموزش زد و گفت: امتیاز مدرسه نمونه دولتی دخترانه متوسطه دوم، جابجایی کاردانش امیرکبیر و رضوان به دلیل شلوغی و تراکم مدارس در این قسمت از خیابان دین و دانش، بازدید مکرر و مداوم تیم های اداری و مجموعه آموزش و پرورش و توزیع ۱۰۰۰ بسته آموزشی به دانش آموزان جهت تشویق آنها، برگزاری مسابقات علمی در دو مرحله بین دانش آموزان، کشاندن دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به مدرسه در این موقع از سال که در سال‌های گذشته در مدرسه حضور پیدا نمی‌کردند، مجوز استخدامی ۳۰ نیرو در مقطع ابتدایی، کسب ۱۴ رتبه برتر در مسابقات علمی استانی از اقدامات ما در این حیطه بود.

اقدامات انجام شده در حیطه عمرانی:

مدیر آموزش و پرورش به اقدامات انجام گرفته در حیطه عمرانی هم اشاره کرد:

وی گفت: احداث ۹ فضای آموزشی جدید که هفت فضا در حال استفاده و دو فضای دیگر تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، مجوز پنج مدرسه در روستاها و یک مدرسه در کوچه اداره گاز گرفته شد که به زودی استارت آن ها زده خواهد شد، آماده سازی، زیرسازی و نصب سه چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان، استارت ساخت دو چمن مصنوعی در فضای مدرسه عفاف و مدرسه حضرت زینب زده شد که ان شاالله به زودی ساخت آنها شروع خواهد شد.

گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات

فرح بخش ادامه داد: ورود ۲۰ کامیون تجهیزات در سال تحصیلی گذشته، ورود ۸۱ عدد کولر دو تیکه به مدارس شهرستان، از هفته آینده با رایزنی‌های امام جمعه محترم شهرستان اولین محموله از تجهیزات که بیشتر شامل کولر دوتیکه است وارد شهرستان خواهد شد، شاداب سازی و رنگ کاری ۱۵ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، ‌برقکشی و تقویت برق مدارس با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیون تومان، تجهیز سالن اجتماعات فرهنگیان با اعتباری نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان، گازکشی و راه اندازی شوفاژخانه در هفت مدرسه( سه مدرسه در بخش سرآسیاب و سه مدرسه در بخش ممبی و یک مدرسه هم در سطح شهر لیکک)، در ادامه کار هم تمام توان خود را در بحث نصب چمن مصنوعی و مدرسه سازی خواهیم گذاشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در همین رابطه ادامه داد: مهمترین بحثی که برای سال تحصیلی جدید در پیش خواهیم گرفت توجه به مسئله آموزش است و با توجه به اینکه تقریبا زیر ساخت ها آماده است، با جدیت بیشتر به بحث آموزش ورود خواهیم کرد. همچنین بحث هوشمندسازی مدارس اولین اولویت کاری تیم جدید خواهد بود،  کلاسهای فوق برنامه آموزشی با دعوت از اساتید شهرستان و شهرستان های همجوار، برگزاری کلاسهای آسیب های اجتماعی با دعوت از روانشناسان شهرستان و روانشناسان شهرستان‌های همجوار که ان شالله تحول را در آینده خواهیم دید.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان و فرهنگیان خطاب به آنها گفت: اگر نقدی در کار ما است با آغوش گرم آن را می‌پذیریم.

فرح بخش در پایان گفت: از مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین ایشان، مدیرکل نوسازی، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان که بیشترین همکاری را با ما داشتند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات گزارش عملکرد مدیر موفق و جهادی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها