یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402 00:00 کد مقاله : 14020231001
امین روانان
شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آخرین روز نمایشگاه بین المللی  نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی چهار تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
گام بلند پتروشیمی امیرکبیر در تامین خوراک پایدار/امضاء چهار تفاهم نامه همکاری توسط پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب ،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، مهمترین تفاهم نامه تاریخ پتروشیمی امیرکبیر با شرکت مناطق نفت خیز جنوب در راستای تامین خوراک پایدار  امضاء شد.

 مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در  حاشیه این نشست و در گفت و گو با رسانه ها در خصوص جزئیات امضا تفاهم نامه با مناطق نفت خیز جنوب گفت:پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع ترین محصولات پلی اتیلنی در کشور با حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین ارایه خدمات و کیفیت مطلوب جایگاه ویژه ای در بازارهای هدف خود دست پیدا کرده است.

سعید صادقی افزود: در کنار تمام موفقیت های بدست آمده یکی از دغدغه های جدی این مجتمع تولیدی دستیابی به منابع پایدار خوراک اقتصادی می باشد که این مهم در سرفصل و اولویت های مدیریت ارشد سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته با مدیریت مناطق نفت خیز جنوب در حوزه بالادستی ، امروز با حضور و همت مدیران دو مجموعه تفاهم نامه ای به منظور تامین خوراک پایدار امضا شد و امید داریم با اجرایی شدن این تفاهم نامه برای شرکت پتروشیمی امیرکبیر دسترسی به منابع پایدار خوراک فراهم شود.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تاکید بر تامین خوراک پایدار و تاثیر مستقیم آن بر رشد و سودآوری شرکت پتروشیمی امیرکبیر اظهار داشت: با اجرایی شدن قرار داد توسعه میدان در حوزه بالادستی که جزییات این قرارداد به زودی مشخص خواهد شد ،پتروشیمی امیرکبیر به طور جدی برای توسعه میدان بالادستی وارد فاز عملیاتی و اجرا خواهد شد.

صادقی با اشاره به شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم گفت: با توسعه این میادین در قالب مشارکت با مناطق نفت خیز جنوب و تامین پایدار خوراک اقتصادی در آینده نزدیک شاهد رشد تولید و تضمین  سودآوری در پتروشیمی امیرکبیر خواهیم بود. 

وی افزود: رجاء واثق دارم که در سایه تخصص، توانمندی و تجارب ارزنده و پیمان متعهدانه همه همکاران ارجمند و با همدلی، همراهی و با اجرا و عملیاتی کردن این پروژه مهم و برنامه ریزی صحیح و منسجم و حرکت منطبق بر راهبردها تغییر و تحول عظیمی را در مجموعه پتروشیمی امیرکبیر شاهد باشیم.

گفتنی است پتروشیمی امیرکبیر در این نشست سه تفاهم نامه همکاری نیز با شرکت نفت و گاز سرو، شرکت صنایع الکترونیک شیراز و شرکت تامین و تجهیز قطعات نفت و گاز امضاء کرده است.

نظر جدید
پربازدیدها