چهارشنبه، 15 شهریور 1402 00:00 کد مقاله : 14020615001
سیروس بزمی
پیام دعوت فرماندار شهرستان بهمئی از مردم جهت شرکت در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی + زمان و مکان

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام، امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم جاماندگان از پیاده روی اربعین با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.
علی محمدی فرماندار محترم شهرستان بهمئی ؛ در بیانیه ای  از مردم شریف شهرستان شهید پرور ؛ حسینی تبار و عزتمند شهرستان بهمئی دعوت نمودند تا با حضور پرشور در این مراسم یک بار دیگر عشق و ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان و عزم خود را برای استقامت در مسیر نورانی شهیدان کربلا به نمایش بگذارند.

در این بیانیه آمده است:

نوای نینوائیان در آسمان اربعین طنین انداز است و خیل عظیم مشتاقان وصال محبوب، رهسپار زیارت ۷۲ لاله‌ سرخ صحرای کربلا هستند و کوچه پس کوچه‌های شهر و دیارمان لبریز از ترنم اشک شوق و حسرت شیفتگان جامانده از کاروان زائران کربلای معلّاست که آماده‌ حضور در مراسم اربعین در شهرستان بهمئی هستند.

این بیانیه می افزاید:

از عموم مردم ولایت مدار شهرستان همیشه در صحنه که وجودشان به شمیم یاد شهیدان معطر است، دعوت می‌کنم با حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین، آفریننده‌ حماسه‌ای دیگر از جنس ایثار و عشق به سید و سالار شهیدان باشند.

شایان ذکر است مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بهمئی در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه ساعت ۱۶ ( ۴ بعدازظهر) از پارک شهدای گمنام برگزار و به گلزار شهدای مدافع حرم( شهیدان خوب) پایان می یابد و مردم در طول مسیر به جمع عشاق می پیوندند.

نظر جدید