دوشنبه، 09 بهمن 1402 00:00 کد مقاله : 14021109001
سیروس بزمی
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت دهه فجر + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای رتبه های ممتاز در جهان است.

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت دهه فجر + جزئیات

وی افزود: دهه ی فجر فرصتی برای تعالی اندیشه ها و آرمان های انقلاب است که دشمنان در چند سال گذشته به دنبال تضعیف و تحریف این خدمات ارزشمند هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی تصریح کرد: بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی در این برهه به دوش اصحاب رسانه است که بیشترین نقش را در بیان عملکرد نظام دارد.

وی افزود: بیان عملکرد ارزشمند نظام یک تکلیف است و همه باید در بهترین سطح ممکن بیان کننده خدمات ارزشمند نظامی باشیم که از گردنه های سخت عبور کرده است.

سرهنگ غلامی نژاد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود:  دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز‌های اول بنای ناسازگاری را بر علیه این انقلاب آغاز کردند و با انواع ترفند‌ها می‌خواهند کشور و مردم ما را از پا در بیاورند.

وی ادامه داد: ما برای اسلام و دین و برای قرآن انقلاب کردیم و تا پای جان پای اهدافمان خواهیم ایستاد و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی بیان کرد: امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگی انقلاب اسلامی قرار دادیم و دشمنان ما دنبال این بودند که جشن ۴۵ سالگی انقلاب را نگیریم و هرچه از انقلاب می‌گذرد این انقلاب مستحکم تر، بادوام‌تر و بهتر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد و در این شرایط خاص منطقه، انقلاب ما امید دل همه مستضعفان و همه آزادگان شده است.

وی افزود: امروز امنیتی که داریم برای دشمن سنگین است و این امنیت برگرفته از مکتب عاشورایی مردم که خون دادند و پای آرمان‌ها ایستادند.

سرهنگ غلامی نژاد اظهار داست: ما هم به تبعیت از شهدا و مردم عزیز، معتقدیم تا زمانی که انقلابی عمل کردیم و در مسیر امام و مقام معظم رهبری بودیم، توانستیم در همه ی میادین مختلف بر دشمن پیروز باشیم و هر زمان از انقلاب و منویات امام فاصله گرفتیم ضرر‌هایی متحمل ما شد.

فرمانده سپاه بهمئی در ادامه گفت: ما امروز انتظار داریم که مسئولین گوش به فرمان ولایت باشند و تا مادامی که در مسیر ولایت، امام و شهدا هستیم راه پیروزی نصیب ما خواهد بود و دشمن را مایوس خواهیم کرد.

وی در ادامه نشست از اجرای ۵۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در بهمئی خبر داد و گفت: مهم ترین برنامه ها رژه خودرویی از مرکز شهر تا گلزار شهدا، روز ۱۲ بهمن، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در شهرستان، برگزاری نمایشگاه برگرفته از دستاورد‌های انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن، نشست با ریش سفیدان ایلات و طوایف، اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به مناطق محروم و آسیب دیده، دعوت از یادگاران و رزمندگان جبهه و جنگ و بازگویی خاطرات آن‌ها در مدارس است.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در پایان از عموم مردم جهت حضور پر شور در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد و افزود : از عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی جهت حضور پر شور در این مراسم دعوت به عمل می آید.

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت دهه فجر + جزئیات نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت دهه فجر + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها